Saturday, December 27, 2008

Sempat Memiliki by Yovie & Nuno

i have no idea why i ruined today by sleeping all day long...

mmm....nothing i done today unless... sleeping.watching.browsing.eating... btw, i have a great dinner today... lots of baby oranges + ubi kayu a.k.a singkong rebus... =)

i did the "dirumah.nonton.sendiri"... hahahaha.. my family went to have dinner at S.Parman ~ Ahiok Kwetiaw without me... so i just sit nicely in front of the TV to watch EXTRAVAGANZA... its actually the main reason why i prefer watching TV tonight... hahahahaha... =) 

i love this pic so much coz its so purple... ^^

tonight they dedicated Sempat Memiliki for all of the audiences... a so touching song...

Mengapa kita bertemu... Bila akhirnya dipisahkan

Mengapa kita berjumpa... Tapi akhirnya dijauhkan

Kau bilang hatimu aku... Nyatanya bukan untuk aku

Bintang di langit nan indah... Di manakah cinta yang dulu

Masihkah aku di sana... Di relung hati dan mimpimu

Andaikan engkau di sini... Andaikan tetap denganku

Aku hancur ku terluka... Namun engkaulah nafasku

Kau cintaku meski aku... Bukan di benakmu lagi

Dan kuberuntung sempat memilikimu…

Engkau mengatakan... Merindukan diriku lagi

Ingin kusampaikan... Ku tak hanya sekedar itu


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails